ZAJIŠTĚNÍ POSKYTOVANÝCH SLUŽEB
Zpracování a vedení účetní a daňové evidence včetně personální a mzdové agendy
Dodavatelským způsobem - doklady jsou po písemné dohodě s klientem přebírány na určeném místě, zpravidla v sídle klienta, účetnictví je zpracováváno v sídle dodavatele, klientovi jsou průběžně předkládány účetní výkazy v intervalu předem domluveném. Klientovi je dlouhodobě přidělen(a) stálý(á) účetní, který(á) jeho agendu zpracovává, odpovídá za ni a ve věcech běžné účetní agendy s klientem komunikuje. S tímto způsobem zpracovávání účetnictví nejsou kladeny na klienta žádné nadstandardní požadavky, pouze pravidelné předávání dokladů ve smyslu smlouvy o účetnictví.
Přes tzv. vzdálený přístup k serveru - v tomto případě má klient informace o stavu své ekonomické situace 24 hodin denně. Sdílení dat s klientem je pak umožněno prakticky v reálném čase. Zpoždění je dáno fakticky pouze frekvencí předávaní dokladů a časem potřebným pro jejich zpracování.
Přímo u klienta - veškerá účetní a další s tím související agenda je zpracovávána v místě sídla klienta. Účetní firma zajistí potřebný počet účetních, kteří mají na starost agendu klienta v rámci předem stanovených kritérií a pravidel. Tito účetní pracují přímo v prostorách zadavatele. Technické vybavení zajistí buď klient nebo, dle dohody, účetní firma. V tomto případě je účetnictví klienta zpracováváno průběžně, bez případných prodlev. Účetní zůstávají zaměstnanci daňové kanceláře, takže veškerá rizika související s jejich prací přebírá dodavatel služeb - Kateřina Trunečková.
Poradenské služby
Na základě požadavku klienta předaného v písemné podobě, případně i jinou formou, je zpracováno písemné vyjádření k dané problematice. Toto vyjádření klient obdrží v dohodnutém termínu.
Využívá zákonné možnosti prodloužení termínu pro podání daňového přiznání k dani z příjmů právnických i fyzických osob o tři měsíce tj. do 30.6. , a to na základě generální plné moci případně plné moci jednoúčelové.
Účetní služby a poradenství
- vedení běžné účetní agendy, vedení daňové evidence
- rekonstrukce účetnictví – částečné i kompletní
- konzultace k účetním postupům
- spolupráce při přípravě vnitřních předpisů (směrnic)
- spolupráce při řešení metodických problémů
- prezentace výstupů z účetnictví
- účetní poradenství,
- zajištění informačních a dalších povinností souvisejících s účetnictvím (např. ve vztahu k obchodnímu rejstříku apod.)
Poradenství v oblasti mzdové a personální agendy
- poradenství v oblasti Zákoníku práce
- poradenství v souvislosti pracovních smluv
- součinnost při tvorbě vnitřních předpisů zaměstnavatele
- poradenství v oblasti sociálního a důchodového pojištění
Daňové poradenství
- poskytování finančně ekonomických rad ve věcech daní a poplatků a ve věcech přímo souvisejících s daněmi
- založení plné moci daňového poradce k zastupování klienta v plném rozsahu u správce daně
- vyřizování korespondence a komunikace se správcem daně z pozice daňového poradce
- zpracování a předkládání daňových přiznání a hlášení
- upozorňování na některé významné skutečnosti v oblasti daní, které mohou mít vliv na činnost klienta (např. legislativní změny)
- další služby dle speciálních požadavků klienta
Ekonomické poradenství vč. finanční analýzy podniku
- příprava podkladů pro manažerské účetnictví
- příprava podkladů pro získání úvěrů a půjček
- kompletní finanční analýza podniku
- finanční výkaznictví pro klienta i jím určené třetí osoby
Vzdělávací činnost
- pořádání kurzů a seminářů na různá aktuální témata z oblasti účetnictví, daní, ekonomické oblasti a administrativy